مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:102022-12-26سياسي

اختصاص 40 میلیارد ریال به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مشهد


در جلسه امروز شورای شهر مشهد تصویب شد که شهرداری می تواند تا سقف مبلغ 40 میلیارد ریال برای تجهیزه اداره و نگهداری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هزینه کند.

- ایسنا/خراسان رضوی در جلسه امروز شورای شهر مشهد تصویب شد که شهرداری می تواند تا سقف مبلغ 40 میلیارد ریال برای تجهیزه اداره و نگهداری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هزینه کند.

امروز، پنجم دی ماه، در شصت وسومین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، طرحی با موضوع کمک به حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به تصویب رسید که ایجاد پارک های ویژه کودکان مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

براساس این طرح شهرداری مشهد مکلف است نسبت به انجام مطالعات امکان سنجی در بوستان های سطح شهر جهت طراحی، ساخت، بهره برداری و نگهداری سایت ها یا پارک های موضوعی کودک و طبیعت الهام گرفته از ارتباط با عناصر طبیعی شامل درخت و بوته زار، حیوانات اهلی، پرندگان، حشرات، زمین بازی و وسایل طبیعی با حضور والدین و مربیان و به صورت امن اقدام و ظرف مدت سه ماه از تاریخ این مصوبه گزارش سایت قطره و به نقل ازاقدامات خود را جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

شهرداری مشهد مکلف است در طراحی فضاهای بازی پارک های عمومی، مناسب سازی های لازم جهت مباحث آموزشی برای کودکان و انجام مطالعات در این زمینه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 میلیارد ریال به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مشهد

اختصاص 40 میلیارد ریال به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مشهد